divendres, 12 de juliol del 2013

El gran salt

II

Xip, xap,... xip, xap.

Plou, tota la nit que plou. És un d'aquells dies foscos, bruts, humits i pudents. Tot fa una olor diferent, bàsicament olor d'humit, de fongs i de gos moll. Però jo no gasto paraigua, vaig viure a Wales i això d'aquí no és prou pluja per a mi. A més a més, avui duc uns cabells de boja que espanten i una mica d'aigua és l'excusa perfecta per les llengües de bruixa que somrient em miren i pensen:
              - Pobra noia, quina llàstima!

    I després tant bon punt em giro em travessen de banda a banda, amb una katana, el tall és net i perfecte. Que n'és de curiós tastar el sentit de la perfecció just en l'instant mateix que m'esvaeixo, ara que ja no puc apreciar allò que sempre m'ha fet sentir com un gos llebrer rere la pastanaga.

    (continuarà)

    1 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Molt curios el teu escrit, fresc com tu mateixa, tant real que encara ho mastego.. Dvd